Katharina Koller, Stella Wolter, Juliet Tschank, Irina Vana (2022). Report on the Situation of Young Adults not in Employment, Education, or Training.
Anna Deutschmann, Daniel, A. (2022). Fridays for Future: Veränderungen fordern – nachhaltiger leben?.
Stella Wolter, Birgit Sauer (2022). Auch Kinder haben was zu sagen.
Barbara Kieslinger, Stefanie Schuerz, Katja Mayer, Teresa Schäfer / Schaefer (2022). Participatory evaluation practices in citizen social science: Insights from three case studies.
Barbara Kieslinger, Teresa Schäfer / Schaefer, Brandt, M., van den Bogaert, V. (2021). Evaluation in Citizen Science: The Art of Tracing a Moving Target.
Ursula Holtgrewe, Martina Lindorfer, Carmen Siller, Irina Vana (2021). „Ich selbst hab zuwenig Kapazitäten, um mein Kind zu motivieren." .
Klaus Schuch, Thomas König, Matthias Reiter-Pazmandy (2021). GSK-Forschung einbinden.
Ursula Holtgrewe, Martina Lindorfer, Carmen Siller, Irina Vana (2021). "Zuhause bekommen wir nur intensive Aufgaben." .
Ursula Holtgrewe, Martina Lindorfer, Nela Šalamon, Carmen Siller, Irina Vana (2021). "Plötzlich bin ich in der Situation eines Youtubers.".
Barbara Kieslinger, Teresa Schäfer / Schaefer, Claudia Magdalena Fabian, Biasin, Elisabetta Bassi, Enrico Ruiz Freire, Ricardo Mowoh, Nadine Arif, Nawres Melis, Paulien (2021). The Covid-19 Response From Global Careables Makers.
Martina Lindorfer, Irina Vana, Carmen Siller, Ursula Holtgrewe (2021). WWTF-Covid 19 Rapid Response Projekte: Highlights.
Ursula Holtgrewe, Irina Vana, Martina Lindorfer, Carmen Siller (2021). Datensatz "Lernen im Ausnahmezustand" – SchülerInnen und Eltern – (SUF edition).